شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

شنتیا پسر ناز

جشن تولد

1390/1/20 18:25
نویسنده : آقام
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پنج شنبه شب به تاريخ ۱۸/۰۱/۱۳۹۰ تولد دوستم رادين بود . جاتون خالي خيلي خوش گذشت

اين دومين تولدي بود كه تو اين مدتي كه دارم به زميني بودن عادت ميكنم رفتم .اوليشو فرصت  آشنايي فراهم نشده بود تا براتون بنويسم  ، تولد دوستم تسنيم بود كه ننه ي من با مامان اون دوستن ، جاتون خالي آقام هم اومده بود . من  يه عروسك كه حرف ميزد و آموزش حروف و زبان فارسي رو ميداد هديه دادم .

ولي هديه رادين يه آدم آهني بود كه آقام خريده بود .خيلي قشنگ ، خيلي كارا بلد بود مثل آدم واقعي ، مامان ، باباش خيلي خوشحال شدند ، بعد از فوت كردن شمع ، و خوردن كيك كادو ها رو باز كرديم .،مامانش با ننه ي من دوست قديمين ، مهموني خيلي خوش گذشت ،همه هديه هاي قشنگ آورده بودند .ماشين ، موزيكال ، موتور سيكلت و يه چيزاي ديگه

بعد از اينكه شام خوشمزه رو خورديم ، نوبت كيك جشن تولد رسيد ، آقا داور و خانمش كه هم دوست خونوادگي بودن هم كار عكس برداري و فيلم برداري بلد بودن زحمت عكسا رو مي كشيدن،

البته اينم بگم  چون اونجا خيلي شلوغ بود من حوصلم سر رفت و زودتر از همه جشن تولد رو ترك كرديم.

شاد باشيد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)