شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

شنتیا پسر ناز

متولد ماه آبان

1390/8/29 15:19
نویسنده : آقام
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جاتون خالی یک ساله شدم.
دیگه کسی نمیپرسه شنتیا آقا چند ماهشه.
از این به بعد من هم دیگه با این که چند سالمه شناخته میشم.
روز تولدم رفته بودیم با آقام اینا آتلیه عکس یادگاری بگیریم .
آقاهه و خانومه که عکس میگرفتن خیلی خوش اخلاق بودن و من رو هم خیلی تحویل گرفتن و از من خیلی خوششون اومده بود.
خیلی عکسای قشنگی گرفتم.آقام اینام با من یه عکس سه نفری گرفتن که اون عکس هم خیلی قشنگ شد.
بعدا عکسامو میزارم ببینید.
یه کیک تولد واسم سفارش داده بودن نمیدونید چقدر بزرگ بود یه عدد یک هم به نشونه یک سالگی گذاشته بودن روی کیک
مواظب خودتون باشید
شاد باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محدثه
4 دی 90 19:29
ببخشید کوچولو شما خونتون دوربین ندارید که عکس بندازید بذارید ما ریخت زیبای شما رو بببینیم،هان؟