شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

شنتیا پسر ناز

اولین تجربه ایستادن

1390/5/13 3:27
نویسنده : آقام
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من شنتیا هستم ، البته به قول آقام شنتيا آقا ، هميشه آقام منو با اينجوري صدا مزنه آخه خيلي دوسم داره

بريم سر اصل مطلب :

                                دو ، سه روزه ديگه روي پاهاي خودم مي ايستم

                               البته با كمك مبل و جاروبرقي از هر فرستي استفاده ميكنم تا بتونم

                             دستامو به يه چيزي تكيه بدم و به هر زحمتي كه هست بلند بشم

                             خيلي مزه ميده اين كه ديگه ميتونم بدون كمك آقام و مامانم روي پاهاي

                             خودم بلند بشم .

                             البته مامان و آقام بازم با اين حال مواظبم هستن كه يهو خداي نكرده نيفتم زمين

به اميد اين كه هيچكس هيچوقت زمين نخوره ، همتونو دوست دارم ، خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شکوفا وخاله اینقه
13 مرداد 90 15:19
سلام عمه جون. ایشالا به سلامتی راه بیفتی. ایشالا دویدنت.
شکوفا وخاله اینقه
18 مرداد 90 13:42
سلام.عمه جون چطوری؟چه خبر؟کجایی؟