شنتياشنتيا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

شنتیا پسر ناز

کفش اسپرت

1391/7/29 18:48
نویسنده : آقام
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز با مامان و بابا جونم رفته بودیم خیابون بهار که پر از فروشگاه لباس بچه هاست
چه لباسای قشنگی قرار بود واسه من یه کفش با لباس راحتی بخرن
اول چند تا مغازه کفش فروشی رو دیدیم بعدش رفتیم سراغ لباس فروشی ها
چه لباسایی یه عالمه بچه دیگه هم اونجا بودن که بابا مامانشون میخواستن واسشون لباس بخرن
مامان من هم از اونجا که خیلی خوش سلیقه است یه عالمه لباس واسه من خرید
تا حالا اینقد  لباس نخریده بودم شلوار شرت زیرپوش پیرهن لباس بادی همه چی خریدیم
بعدش رفتیم یه کفش فروشی یه کفش اسپرت خوشگل واسه خودم انتخاب کردم و همون جا هم پوشیدم و راه افتادم
خیلی راحت بود خیلی خوشحال بودم همش تو راه برگشت نگاه کفشم میکردم و از خوشحالی دست میزدم
آخه خیلی قشنگه پاهام هم خیلی راحتن دیگه میتونم با بابا برم بدوم.

مواظب خودتون باشید

خدافظ یا علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)